niedziela, 29 stycznia 2012

PSItulmnie

Jako, że w tym tygodniu dostałam przesyłkę reklamową od zabrzańskiego schroniska dla zwierząt, postanowiłam zachęcić Was do pomocy temu ośrodkowi.


Mamy teraz okres rozliczeń PIT'owych, więc chciałam Was prosić o podzielenie się Waszym podatkiem z potrzebującymi zwierzętami. Wasz 1% podatku może uratować życie potrzebującego zwierzęcia.

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce O/Zabrze
OPP KRS 0000344726

Nie zapominajmy o zwierzętach które często bez naszej pomocy nie były by w stanie przeżyć.

Jeśli ktoś chciałby pomóc w większym stopniu, to na stronie PSItula można znaleźć link do wirtualnych adopcji zwierzaków tam przebywających. 30 zł miesięcznie przekazywane jest na leki i żywność.
Rany brzmię jak w telewizji starając się Was przekonać...

3 komentarze:

  1. Zawsze rozważałam wirtualną adopcję, dopóki nie mogę mieć zwierzaka w mieszkaniu, ale jakoś nie mogę się do tego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tu jest do przekonywani? klikasz, wysyłasz co miesiąc pieniążki i cieszysz się że pomagasz :)

      Usuń
  2. a ja się napewno zgłoszę, ale tak jak mówiłyśmy.. może są takie adpcje w krakowskim schronisku.

    OdpowiedzUsuń